WUM dietetycznie     

Choć prawie wszystkim znane jest stwierdzenie "Jestem tym, co jem", to jednak bardzo trudno nam zrezygnować ze złych nawyków żywieniowych, które konsekwentnie wpływają na pogorszenie naszego zdrowia. Mamy wiele wymówek i usprawiedliwień dlaczego sięgamy po słodycze, fastfoody, nadmiernie solimy czy kupujemy wysoko przetworzoną żywność zamiast przygotować sobie zdrowy posiłek w domu. Stosunkowo długo nie widzimy efektów zdrowotnych złego odżywiania, a słowo dieta kojarzy nam się wyłącznie z restrykcjami, głodem i wyrzeczeniami. A przecież odżywiająć się właściwie możemy uniknąć wielu chorób cywilizacyjnych, wyglądać i czuć się młodo, efektywnie uczyć się czy pracować.

Dlatego w naszej kampanii tak wiele miejsca poświęcamy promocji zdrowego odżywiania. Zdrowego, a jednocześnie smacznego w myśl hasła „Jem zdrowo – to smaczne”. Chcemy pokazać Wam, że właściwa dieta nie musi być trudna i jest sposobem na zdrowsze życie. W tajniki odpowiedniego odżywiania wprowadzą Was eksperci z Zakładu Żywienia Człowieka WNoZ, który patronuje  merytorycznie tej części naszej kampanii.

Zapraszamy do wspólnego gotowania, wymiany przepisów i czytania porad!

A przy okazji do gubienia kilogramów!!!

nasze propozycje:

„Cotygodniowa porcja zdrowia”

Eksperci z Zakładu Żywienia Człowieka przybliżą Wam walory żywieniowe konkretnych produktów lub grup produktów, niezbędnych w naszym menu.
Więcej >>

„Zdrowe co nieco”

Będziecie mieć okazję do wypróbowania smakowitych przepisów, które nie będą wymagały niesamowitych umiejętności kulinarnych, drogich składników czy kilku godzin na przygotowanie.
Więcej >>

„Wyłożymy Ci wszystko na talerz”

W ramach tej aktywności zaprosimy Was do wspólnej zabawy w gotowanie. Odwiedzajcie naszą stronę, by dowiedziecieć się o terminie warsztatów. Warsztaty kulinarne są w trakcie przygotowań. Więcej >>

„Jedz z głową”

Nasi eksperci odpowiedzą na wszystkie Wasze pytania dotyczące zdrowej diety. Odczarują mity i potwierdzą fakty. Ich wiedzy możecie w 100 proc. zaufać!
Więcej >>

„Wiem, ile jem”

Nauczymy Was kontrolować zjadane kalorie. Zobaczycie, że np. niewinny cienki kabanos, plasterek żółtego sera, kilka kukurydzianych wafli, które zjadamy w przelocie, nawet o tym nie pamiętając, w sumie dają sporo pustych kalorii, a nie zaspakajają naszego głodu. A zarazem pokażemy przykłady – jak z tych samych produktów można przygotować zdrowszy i znacznie mniej kaloryczny posiłek. 
Więcej >>

"Owocowe dzień dobry"

Przywitacie dzień owocowym akcentem!
Więcej >>